Objavio: marino72 | Rujan 10, 2009

Najava trećeg modula – Upravljanje učinkom

Modul 3.
Upravljanje učinkom: Uloga pojedinca u izvršenju strategije tvrtke
datum: 25. i 26. rujna 2009. godine

temeljni

Kako unaprijediti produktivnost tvrtke uvođenjem objektivnog i metodologijski utemeljenog sustava upravljanja radnim učinkom zaposlenih? Koji su temeljni elementi efikasnog i pravednog sustava godišnjeg ocjenjivanja? Kakva je veza individualnog učinka i realizacije strategijskih ciljeva organizacije? Na radionici će se predstaviti osnovna metrika sustava, a kroz dvije studije slučaja predložit će se rješenja sukladna drugim elementima sustava upravljanja ljudskim resursima poput sustava nagrađivanja, unaprjeđenja i razvoja zaposlenika.

Dan prvi

8:30 REGISTRACIJA
9:00 ELEMENTI SUSTAVA ZA UPRAVLJANJE UČINKOM
Sustav upravljanja učinkom može predstavljati snažnu polugu u realizaciji
vizije i misije organizacije. Pravilno implementirani elementi sustava
mogu dodatno mobilizirati ljudski kapital i omogućiti usmjerenost svih
napora prema zajedničkom cilju tvrtke. Sustav takoñer omogućava da
svaki zaposlenik jasno zna koja su mu zaduženja, odgovornosti u
svakodnevnom radu, a s druge strane stvaraju se mehanizmi kojima
menadžment svakom zaposleniku može dati precizan i objektivan
feedback o tome koliki je nečiji pojedinačni doprinos te kako rade svoj
posao.
11:30 RAZUMIJEVANJE PROCESA UPRAVLJANJA UČINKOM
Kad se sustav upravljanja učinkom poveže u holistički proces, pri čemu
ima ujednačenu i direktnu vezu sa ostalim HR sustavima (od sustava
pribavljanja i selekcije do sustava nagrañivanja ili razvoja ljudskog
kapitala tvrtke), onda je i njegova učinkovitost najveća, ali je ponekad
zbog svoje kompleksnosti često nerazumljiv onima koji ga koriste. Stoga
je jasno i operacionalizirano definiranje ključnih procesa u upravljanju
radnim učinkom od velikog značaja za njegovu funkcionalnost, a
njegova optimizacija igra bitnu ulogu u procjenama efikasnosti cjelokupne
funkcije HR-a u tvrtci.
14:00 RAZVOJ SUSTAVA KLJUČNIH KOMPETENCIJA
(Studija slučaja: Designing an Employee Performance Management
System for an International Retailer)

Korištenje bihevioralnih kompetencija u oblikovanju HR praksi danas je
uobičajeno u većini poslovnih sustava. Ključne kompetencije predstavljaju
‘zajednički jezik’ koji omogućava suvislo i koherentno uklapanje svih
elemenata sustava za upravljanje ljudskim resursima. Povećana
uporaba i interes za koncept kompetencija zadnjih godina posljedica je i
njihove iskoristivosti u mjerenju radne učinkovitosti. Osim bihevioralnih
ukazat će se i na ulogu i mjesto organizacijskih kompetencija kao
indikatora tržišne kompetitivnosti tvrtke.
16:00 PRIMJENA OCJENJIVANJA METODOM 360 STUPNJEVA
Metoda ocjenjivanja 360 stupnjeva dana je uobičajen alat u većini
zapadnih zemalja, dok kod nas još nije zaživjela u potpunosti. Sustav
koristi procjena dane iz više izvora i od strane svih osoba s kojima
zaposlenik komunicira u procesu rada – rukovoditelji, suradnici, partneri,
podreñeni te klijenti. Ponekad se traži i samoprocjena zaposlenika. Sve
ovo govori da je procjena temeljena na pojedinačnoj percepciji – pri
čemu procjenjivač u ‘jednadžbu’ uključuje svoj sustav vrijednosti,
vjerovanja, afiniteta ili animozitete – tako da se ne može govoriti o
procjeni kompetencije, nego o percepciji nečije kompetencije.

Dan drugi

9:00 UPRAVLJANJE ORGANIZACIJSKOM UČINKOVITOSTI
Sustavi upravljanja organizacijskom učinkovitosti često se vežu uz
koncept ‘Business Inteligence’ (BI) i predstavljaju sustav praćenja i
upravljanja učinkovitošću tvrtke korištenjem tzv. KPI (ključnih pokazatelja
izvedbe) – poput ukupnih prihoda tvrtke, povrata na ulaganje (ROI) ili
operativnih troškova. Elementi sustava uključuju procedure, tehnologiju i
metodologije te prikladnu metriku nužnu za prikupljanje relevantnih
informacija. Kompetitivna prednost tvrtke treba se ogledati i u jasnoj
meñupovezanosti sustava vrednovanja individualnog doprinosa općim
organizacijskim ciljevima.
11:00 PRIMJENA KONCEPTA BALANCED SCORECARD-a
(Studija slučaja: Clean Sweep, Inc. by William Rotch, C. J. McNair)
Koncept ‘BSC – Balanced Scorecard’ (Kaplan & Norton) često je
korišten kao menadžment alat za strateško planiranje i upravljanje
poslovnim sustavima u brojnim organizacijama (ne samo poslovnim već
i neprofitnim). Ovaj pristup omogućava usklañenje svih poslovnih
aktivnosti s vizijom i strategijom organizacije, olakšava internu i vanjski
komunikaciju i pruža objektivne mjere organizacijske učinkovitosti glede
realizacije strateških ciljeva. Sustav dodaje, osim klasičnih računovodstveno-
financijskih, i tri domene nefinancijskih pokazatelja (odnos s
klijentima, ljudski kapital i interni procesi).
13:00 IZVRŠENJE (EXECUTION) KAO MODEL MENADŽMENTA
Iako su koncepti poput ‘definiranja strategije’, ‘razvoja leadershipa’ ili
‘kontinuirane inovacije’ većini zainteresiranih za područje menadžmenta
mnogo glamurozniji i time privlačniji, egzekucija (izvršenje) je ona
poslovna disciplina koja u konačnici razlikuje uspješne od neuspješnih –
kako ljude, tako i organizacije. Izvršenje (‘getting things done’) čini
ključnu spregu izmeñu aspiracije i rezultata i zbog toga mora biti
neizostavni dio posla svakog menadžera, a poznavanje njezinih glavnih
sastavnica pretpostavka osobne i timske uspješnosti.

Kontakt e-mail za prijavu marino.milos@gmail.com

Oglasi

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s

Kategorije

%d bloggers like this: